loading...
کافی نت شهرک
اخبار دانشگاهی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
این بیماری فقط مختص خوش تیپ هاست 0 266 takhrib
شخصیت شناسی علمی همسر از روی بستنی 0 180 takhrib
نخستین تمرین علی کریمی با تراکتورسازی+تصاویر 0 173 takhrib
اکبر عبدی باز هم بازیگر نقش یک زن شد 0 187 takhrib
ماجراهای رضا عطاران در جشنواره فیلم کن! 0 164 takhrib
پیمان معادی همبازی مورگان فریمن در فیلم «آخرین شوالیه ها» شد 0 163 takhrib
بازیگر زن ایرانی در ورزشگاه آزادی 0 169 takhrib
گله گوسفند در میدان ونک! 0 155 takhrib
شیطنت الناز شاکردوست در پشت صحنه فیلم جدیدش 0 52 takhrib
برخی بازیگران مشهور ایرانی قبل و بعد از جراجی بینی 0 60 takhrib
هاشمی رفسنجانی در حال اسب سواری/ عکس 0 53 takhrib
فرهنگ آفریقایی، فرهنگ ایرانی! (عکس) 0 51 takhrib
آیت الله خامنه ای در تخت جمشید (عکس) 0 48 takhrib
تخم مرغ سیاه رنگ همه را شگفت زده کرد + تصویر 0 58 takhrib
عکس عابدزاده به همراه دو خواننده لس‌آنجلسی 0 52 takhrib
ناصر حجازی در لباس احرام 0 51 takhrib
وقتی اوباما برای بوش شاخ می گذارد! / عکس 0 55 takhrib
پلیس زن دبی به همراه خودروهای گشت زنی مخصوص /تصویر 0 48 takhrib
محسن یگانه در كودكی /تصویر 0 39 takhrib
ناگفته های مهدی مهدوی کیا پس از کناره گیری 0 47 takhrib
تیپ جالب دختر دایی در اردبیل+عکس 0 54 takhrib
بوسه احمدی‌نژاد باز هم سوژه عکاسان شد/تصویر 0 56 takhrib
عکس «اَنگری بردز» واقعی! 0 36 takhrib
حضور یک مداح معروف در سوریه + تصاویر 0 54 takhrib
روزی به حرفهایم می رسی !!! 0 40 takhrib
ایران به پرداخت غرامت از سوی آمریکا محکوم شد 0 32 takhrib
زیباترین دختر دوشیزه کرواسی در سال 2013 (عکس) 0 56 takhrib
عکس هایی از مراسم عجیب درآوردن چشم در هند (16-) 0 55 takhrib
دانلود فیلم فقط در 43 ثانیه !! 0 43 takhrib
بستن کلیه برنامه‌های هنگ کرده به سادگی 0 37 takhrib
. بازدید : 47 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

اس ام اس پ نه پ و د نه د Pa Na Pa SMS

به دوستم میگم من عاشق این ماشین شاسی بلندام

میگه منظورت پرادو و رونیزو ایناست؟

پ نه پ منظورم کامیونو تراکتورو ایناست

اس ام اس پ نه پ و د نه د Pa Na Pa SMS

دارم تراکِت پخش می کنم تو خونه ی مردم

بعد یه زنه اومده میگه آقا شما تراکت پخش می کنید؟

میگم پ نه پ نقاشی کشیدم دارم میندازم خونه مردم ، با اس ام اس بهم نمره بدن

اس ام اس پ نه پ و د نه د Pa Na Pa SMS

دارم فیلم گریه دار میبینم

گریه میکردم  مامانم اومده می گه فیلمش گریه داره ؟

پ نه پ خنده داره من دارم گریه می کنم کارگردانشو ضایع کنم !

اس ام اس پ نه پ و د نه د Pa Na Pa SMS

رفتم داروخونه کرم ترک پا بگیرم

می گه واسه پا میخواین؟
پ ن پ میخوام در جهت از بین بردن ترک های کویر لوت گامی برداشته باشم

اس ام اس پ نه پ و د نه د Pa Na Pa SMS

رفته بودم باغمون، چند تا گلابی افتاده بود باغ همسایه رفتم اونارو بردارم

صاحبش اومده میگه رفتی بالا درخت تکوندیش؟

گفتم پ ن پ درخت رو گذاشتم رو ویبره بهش زنگ زدم اینطوری شد

اس ام اس پ نه پ و د نه د Pa Na Pa SMS

رفته بودم از یخچال میوه بردارم، بعد از چند لحظه آژیر هوشمندش بلند شد

مامانم داد زده میگه در یخچالو باز کردی؟

گفتم پ نه پ آژیر قرمزه جنگ شده

اس ام اس پ نه پ و د نه د Pa Na Pa SMS

با یه دسته پول رفتم بانک

کارمند میگه میخوای بریزی به حساب ؟

گفتم پ ن پ عاشقتم اومدم بریزم به پات

اس ام اس پ نه پ و د نه د Pa Na Pa SMS

وسط تابستون رفتم به مدرسه سر بزنم

ناظممون میگه : اومدی ببینی معلمای سال دیگه تون کین؟

گفتم : پـَـ نـَـ پـَـ اومدم بشینم سر کلاس درس

اس ام اس پ نه پ و د نه د Pa Na Pa SMS

داشتم آهنگو هی جلو عقب میکردم که تکست آهنگو بنویسم

دوستم میگه: تویی هی آهنگو جلو عقب میکنی؟

میگم  پ نه پ خواننده رو این قسمتش خیلی تاکیید داره

اس ام اس پ نه پ و د نه د Pa Na Pa SMS

مامانم میگه ۳۰ سالت شده نمی‌خوای سر و سامون بگیری

میگم یعنی‌ زن بگیرم؟

میگه پـَـ نـَـ پـَـ ۱۲ ساعت کمه ۲۴ ساعته برو تو اینترنت باعث افتخار ما و فامیل شو

اس ام اس پ نه پ و د نه د Pa Na Pa SMS

سگ افتاده دنبالم داشتم فرار میکردم

دوستم گفت سگ افتاده دنبالت

پـَـ نـَـ پـَـ مسابقه دوه میخوام اول شم

اس ام اس پ نه پ و د نه د Pa Na Pa SMS

دارم از شرکت میام بیروون میگم خداحافظ

میگه داری میری ؟

پـَـ نـَـ پـَـ  دارم میام

اس ام اس پ نه پ و د نه د Pa Na Pa SMS

داشتم چایی می خوردم رفیقم یه مگسا زد صاف افتاد توی چایی

گفت : آخ افتاد تو چاییت؟

گفتم پـَـ نـَـ پـَـ خودش پرید اینتو یه دست به آب برسونه

اس ام اس پ نه پ و د نه د Pa Na Pa SMS

داریم راه میریم با دوستام پام پیچ خورده خوردم زمین میگه کمک می‌خوای؟

میگم پـَـ نَ پـَـ شماها خودتونو نجات بدین من اینجا میمونم مقاومت می‌کنم بریییید برییییییید

اس ام اس پ نه پ و د نه د Pa Na Pa SMS

اسپری سوسک کش زدم به سوسکه، سوسکه افتاده به پشت دست و پا میزنه

هم خونه ایم اومده میگه داره جون میده..؟

پـَـَـ نَ پـَـَــــ قیافه تورو دیده از خنده ریسه رفته

اس ام اس پ نه پ و د نه د Pa Na Pa SMS

داریم ۱۰ نفری بازی شبکه ای می کنیم

اومده میگه جدی حال میده؟

گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ عذاب داره  ولی ما اسکولیم !

اس ام اس پ نه پ و د نه د Pa Na Pa SMS

رفتم بانک پول بگیرم

کارمنده میگه پول رو میبرین؟

گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ میخوام وایسم اینجا هر کس رقصید بریزم رو سرش

اس ام اس پ نه پ و د نه د Pa Na Pa SMS

رفتیم رستوران ، میگم ۲تا جوجه لطفا

میگه جوجه کباب؟

گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ ازین جوجه رنگیا ، یه قرمز بدین یه سبز

اس ام اس پ نه پ و د نه د Pa Na Pa SMS

به مامانم میگم من میرم کارواش

میگه ماشینم میبری؟

گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ دارم میرم اونجا دوش بگیرم

اس ام اس پ نه پ و د نه د Pa Na Pa SMS

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    رتبه گوگل
    نرم افزار های سایت
    وبگذر
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 205
  • بازدید سال : 736
  • بازدید کلی : 10,530
  • فال
    تقویم
    اخبار جدید
    آمار
    .
    Future Google PR for www.shahrakcafenet.rozblog.com - 0.00