زمان جاری : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - 8:29 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 263
نویسنده پیام
takhrib آفلاین


ارسال‌ها : 130
عضویت: 3 /4 /1392
محل زندگی: کرج
سن: 1


این بیماری فقط مختص خوش تیپ هاست
اين بيماري فقط مختص خوش تيپ هاست

آمارهای جدید نشان می دهند افرادی که بیش از ۲ ساعت در روز را برای آراسته کردن خود وقت می گذارند از نوعی بیماری “کمبود روان شناختی درون” رنج می برند.
ه گزارش چرتکه از باشگاه خبرنگاران؛ روانشناسان با انجام آزمایشاتی دریافتند کسانی که بیش از حد به تیپ و نوع لباس پوشیدن خود و دیگران حساس اند از سلامت دیگر اعضای بدن خود غافل می مانند و امروزه بسیاری از بیماری ها گریبانگیر افرادی می شود که وقت زیادی را به پوشش و آرایش خود اختصاص می دهند.

بررسی ها نشان می دهند، آراسته شدن امری است که درجه و میزان آن در افراد مختلف متفاوت است. برخی این امر را بیش از حد الزام می دانند و در تمام مکان ها سعی دارند خود را بهترین نشان دهند، این افراد معمولا از نوعی بیماری روحی روانی به نام “کمبود روان شناختی درون” رنج می برند و به مرور زمان باعث می شود تا خود را پایین تر از سطح اجتماع و دیگران بدانند و دیگر امکانی برای رشد و ترقی خود نیابند. این افراد معمولا با اضطراب، استرس و تنش های عصبی مواجه می شوند و افراد انتقادپذیری نیستند.

روانشناسان همچنین بر این باورند توجه کردن به ظاهر و نوع پوشش برای هر فرد برای حضور در اجتماع بسیار ضروری است اما نه در حدی باشد که شخص را ساعت ها جلو آینه یا پشت ویترین مغازه ها نگه دارد و از کارهای واجب روزمره دیگر باز دارد.

چهارشنبه 12 تیر 1392 - 10:17
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :